Eksperci MSLGROUP

Hubert Kifner
Kieruje praktyką Employee
Doradza firmom jak budować ich wizerunek jako pracodawców. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu komunikacji zew. i wew., a także zarządzania sytuacjami kryzysowymi z uwzględnieniem różnic pokoleniowych pracowników.
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Sebastian Hejnowski
CEO, Central and Eastern Europe
Kieruje pracami czterech biur MSLGROUP w regionie CEE. Pod jego kierownictwem MSLGROUP w Polsce zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancies of the Year, a także dwukrotnie tytuł agencji roku w Polsce. W 2013 r. wyróżniony przez portal PRoto tytułem PRowiec Roku.
Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Zofia Bugajna
Business Development Director, CEE
Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii dla największych światowych marek. Jest doradcą wizerunkowym zarządów firm, dla których tworzy strategie komunikacji i prognozy rynkowe.
Renata Toczyska – Seliga
Dyrektor Działu Corporate & Healthcare
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Bartek Janik
Szef Działu Digital
Robi internety. Ma na swoim koncie wiele stworzonych internetowych kampanii reklamowych dla największych korporacji, zarówno w Polsce, jaki i w Europie. Posiada bogate doświadczenie w zakresie kampanii 360 i działań w social mediach.