Eksperci MSLGROUP

Renata Toczyska – Seliga
Dyrektor Działu Corporate & Healthcare
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Sebastian Hejnowski
CEO, Central and Eastern Europe
Kieruje pracami czterech biur MSLGROUP w regionie CEE. Pod jego kierownictwem MSLGROUP w Polsce zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancies of the Year, a także dwukrotnie tytuł agencji roku w Polsce. W 2013 r. wyróżniony przez portal PRoto tytułem PRowiec Roku.
Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Bartek Janik
Szef Działu Digital
Robi internety. Ma na swoim koncie wiele stworzonych internetowych kampanii reklamowych dla największych korporacji, zarówno w Polsce, jaki i w Europie. Posiada bogate doświadczenie w zakresie kampanii 360 i działań w social mediach.
Hubert Kifner
Kieruje praktyką Employee
Doradza firmom jak budować ich wizerunek jako pracodawców. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu komunikacji zew. i wew., a także zarządzania sytuacjami kryzysowymi z uwzględnieniem różnic pokoleniowych pracowników.
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Zofia Bugajna
Business Development Director, CEE
Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii dla największych światowych marek. Jest doradcą wizerunkowym zarządów firm, dla których tworzy strategie komunikacji i prognozy rynkowe.