Grzegorz Kuźnik, Account Director, awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL
Grzegorz Kuźnik, Account Director, awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL
Grzegorz Kuźnik, Account Director, awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój połączonych działów Consumer i Technology.
Grzegorz jest związany jest z MSL od 2014 roku kiedy rozpoczął pracę na stanowisku Account Managera w dziale Consumer Goods. Jego głównym zadaniem było zbudowanie dedykowanej praktyki technologicznej. Cel ten osiągnął już 4 lata później - w 2018 roku, liczący 17 osób pracował dla kilkudziesięciu klientów. Zespół, za który odpowiada dzisiaj, liczy 27 konsultantów i pod jego przywództwem odnosi znaczące sukcesy.
Podczas swojej pracy w MSL, Kuźnik doradzał i pracował nad rozwojem strategii kampanii, platform, a także nad planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Odpowiadał m.in. za komunikację wprowadzenia marki Netflix na polski rynek, liczne projekty gamingowe dla takich firm jak: PlayStation, Ubisoft, Electronic Arts, Techland czy Activision.
Grzegorz to dynamiczny lider, który w modelowy sposób przekłada swoje pasje na biznes. Jego ambicja, pracowitość i odwaga czynią z niego naturalnego lidera i świetnego kandydata na członka zarządu agencji MSL. – powiedział Sebastian Stępak, Dyrektor Generalny MSL. Myślę, że cała agencja, tak samo jak ja cieszy się z tej nominacji, bo Grzegorz w pełni na nią zasłużył – dodał Stępak.
Prowadzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych: Złotych Spinaczach, Impact Awards, Sabre Awards oraz MIXX Awards. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji Edelman. Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej. Prywatnie zagorzały fan nowych technologii i podróżowania.
Publikacja dostępna również w formacie: doc
MSL
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2019 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii, Czech i Słowenii.
Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.