MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

24 lipca 2018

Organizatorzy 25 edycji Golden Drum, jednego z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych na świecie, po raz trzeci zaprosili MSL do współpracy.

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. MSL współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe. Doświadczenie zdobyte przy poprzednich edycjach pozwala na realizację efektywnych działań promujących jubileuszową edycję festiwalu.

Jak podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej: Byliśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z MSL przy poprzednich edycjach naszego festiwalu, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Mamy gwarancję strategicznego doradztwa komunikacyjnego i pełnego spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu.

Ostatnie tygodnie przed festiwalem to kluczowy okres dla jego promocji. Efekt działań będzie można śledzić na bieżąco w mediach, a jego punkt kulminacyjny nastąpi w dniu otwarcia festiwalu. Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Daje im okazję do wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia - uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Festiwal zgromadził ponad 42 000 profesjonalistów z ponad 40 krajów na całym świecie, a co roku łączy ponad 900 ekspertów z różnych branży.

Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii.

 

Ważne daty:

Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta

Deadline na zapisy: 13 sierpnia 2018

Więcej informacji o Golden Drum na stronie: https://goldendrum.com/.

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.

Zofia Bugajna-Kasdepke
Business Development Director, CEE
Anna Śliwińska
Junior PR Executive
+48 515 114 691