Martin Stysiak w MSLGROUP Poland

2 stycznia 2017

Od początku roku za obsługę klientów z branży mediów i innowacji będzie odpowiadał Martin Stysiak, nowy Account Manager MSLGROUP Poland.

 - Martin Stysiak ma uznaną renomę i ogromne doświadczenie dziennikarskie. Doskonale porusza się w świecie tradycyjnych i nowych mediów. Pozyskanie go było znakomitą okazją dla wielu firm na rynku. Z nami będzie mógł pracować dla największych międzynarodowych podmiotów – komentuje Łukasz Kowalski, Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications MSLGROUP Poland, z którym współpracował będzie Martin Stysiak.

Przez ostatnie pięć lat jako redaktor działu gospodarczego Gazety Wyborczej Stysiak zajmował się głównie tematyką rynku medialnego w Polsce i na świecie. Opisywał m.in. przejęcie TVN przez Scripps Networks Interactive. W Wyborczej zajmował się również zagadnieniami dotyczącymi funduszy europejskich i rynku handlowego w Polsce. Z redakcją Martin Stysiak rozstał się z końcem listopada.

 - Po zakończeniu współpracy z Wyborczą zdecydowałem się zmienić środowisko i podjąć nowe wyzwania. Praca w MSLGROUP, największej firmie konsultingowej Public Relations w Europie, to dla mnie duża szansa na rozwój. Jestem pełen energii do działania i gotów na nowe wyzwania – mówi Martin Stysiak.

Stysiak studiował dziennikarstwo i socjologię w Collegium Civitas w Warszawie. Prywatnie jest fanem dalekich podróży, szczególnie tych do Azji.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.